Yhdysvallat on aloittanut MM-kisat kahdella tappiolla ja vain yhdellä voitolla.
Vuosien saatossa on monta kertaa nähty, ettei USA välttämättä laita vielä kaikkia koneita käyntiin alkusarjassa, vaan keskittyy kaljan juomiseen.
Siltä on meno on nytkin vaikuttanut. Maanantaina USA oli jo 1-4-tappiolla Slovakiaa vastaan ja hävisi lopulta 4-5 jatkoajalla.
– Meillä oli hyvä kolmas erä ja otamme tästä vain positiiviset jutut mukaan, USA:n NHL-tähti Kevin Hayes sanoi IIHF:lle tyynesti.
– He tulivat hyvin kovaa alussa ja meillä ei ollut siihen vastausta ennen kuin oli liian myöhäistä. Mutta meillä on hyvin taitava joukkue, Hayes sanoi.
Lue myös: Mitä USA:n NHL-tähdet taas touhuavat? Taas tuli turpaan































