Slovakia ja USA pelasivat maanantaina viihdyttävän ottelun MM-kisoissa.
Slovakia johti ottelua jo 4-1, mutta USA nousi päätöserässä tasoihin kolmen maalin myötä.
Yhdysvallat makasi jo tukevasti kanveesissa kolmannen erän alkaessa, mutta jenkit näyttivät luonnetta.
– Olimme hieman järkyttyneitä kolmannesta erästä, mutta se on jääkiekkoa, Slovakian NHL-mies Tomas Tatar myönsi IIHF:n mukaan.
Tatar muistutti kuitenkin, että Slovakia lopulta voitti ottelun jatkoajalla 5-4.
– Loppujen lopuksi saimme kaksi pistettä. Olen erittäin ylpeä joukkueesta, että tulimme vielä takaisin. Toivottavasti voimme ottaa tämän kokemuksen mukaan seuraavaan peliin.
Lue myös: Mitä USA:n NHL-tähdet taas touhuavat? Taas tuli turpaan































