Slovakia ja USA pelasivat maanantaina viihdyttävän ottelun MM-kisoissa.

Slovakia johti ottelua jo 4-1, mutta USA nousi päätöserässä tasoihin kolmen maalin myötä.

Yhdysvallat makasi jo tukevasti kanveesissa kolmannen erän alkaessa, mutta jenkit näyttivät luonnetta.

– Olimme hieman järkyttyneitä kolmannesta erästä, mutta se on jääkiekkoa, Slovakian NHL-mies Tomas Tatar myönsi IIHF:n mukaan.

Tatar muistutti kuitenkin, että Slovakia lopulta voitti ottelun jatkoajalla 5-4.

– Loppujen lopuksi saimme kaksi pistettä. Olen erittäin ylpeä joukkueesta, että tulimme vielä takaisin. Toivottavasti voimme ottaa tämän kokemuksen mukaan seuraavaan peliin.

Lue myös: Mitä USA:n NHL-tähdet taas touhuavat? Taas tuli turpaan

LUE MYÖS: IS:lle ikävää vihjailua Saga Vannisen valmentajasta Erki Noolista (UrheiluAreena.fi)