Växjön maalivahti Emil Larmi on tehnyt viime vuosina suuren vaikutuksen Ruotsissa.
Larmi joutui pettymään sunnuntaina välierien toisessa ottelussa Rögleä vastaan. Vierasjoukkue haki 4-2-voiton ja siirtyi sarjassa 2-0-johtoon.
Larmin pelaaminen ottelussa keräsi silti myös kiitosta. Tunnettu ruotsalainen ex-valmentaja ja asiantuntija Leif Boork esitti X:ssä oman arvionsa kesken ottelunsa.
– Edustaako Larmi lähitulevaisuuden maalivahtipelin suuntaa? Aggressiivisempaa pelityyliä? Uskon niin. Kenestä seuraavan sukupolven veskreista tulee ”Larministereitä”, pohti Boork.
Larmi pelaa kolmatta kauttaan Växjössä. Hän torjui joukkueelle SHL:n mestaruuden viime vuonna.
Kuva: Jääkiekkoliitto

































