Jääkiekon Mestistä pelataan ensi kaudella kymmenen joukkueen voimin. Asia sai sinetin, kun jääkiekkoliiton lisenssikomitea myönsi TuTo Hockeylle Mestis-lisenssin.

– Suomen Jääkiekkoliiton lisenssikomitea kokoontui perjantaina 17.5. päättämään TUTO Hockey Oy:n Mestislisenssistä. TUTO Hockeyltä saatujen selvitysten mukaisesti lisenssikomitea totesi, että lisenssin ehdollisuuteen liittyneet selvitykset ja velvoitteet on hoidettu ja täten lisenssikomitea päätti, että TUTO Hockey Oy:n Mestislisenssiin liittynyt ehdollisuus poistetaan. Näin ollen kaudella 2024-25 Mestistä pelataan kymmenen joukkueen voimin, Mestis tiedottaa verkkosivuillaan.

Turkulaiselle TuTolle myönnettiin vielä huhtikuussa vain ehdollinen lisenssi.

Tamperelaiselle KooVeelle ei enää lisenssiä myönnetty seuran taloustilanteen takia.

Lue myös:Tappara teki kovan kaappauksen TPS:stä