Pikkuleijonien MM-urakka päättyi torstaina puolivälieriin, kun Ruotsi pudotti Suomen jatkosta.
Ruotsi voitti torstaina Espoon Metro-areenalla pelatun puolivälierän 2-1 ja Suomen urakka päättyi siihen.
Suomen kärkipelaajat eivät tiukassa paikassa onnistuneet. HIFK:ta seuratasolla edustava Aron Kiviharju ei tehnyt puolivälierässä pistettäkään.
– Harmittaa tosi paljon, että tämä päättyi nyt näin, Kiviharju sanoi TV5:llä.
– Tässä joukkueessa on hienoja pelaajia ja todella hienoja ihmisiä. Tosi hieno joukkue. Harmittaa tosi paljon, kapteeni Kiviharju tunteet pinnassa.
Lue myös: Raju pettymys – Ruotsi lähetti Pikkuleijonat ulos MM-kotikisoista
Kuva: Jääkiekkoliitto
































