Pikkuleijonien MM-urakka päättyi torstaina puolivälieriin, kun Ruotsi pudotti Suomen jatkosta.

Ruotsi voitti torstaina Espoon Metro-areenalla pelatun puolivälierän 2-1 ja Suomen urakka päättyi siihen.

Suomen kärkipelaajat eivät tiukassa paikassa onnistuneet. HIFK:ta seuratasolla edustava Aron Kiviharju ei tehnyt puolivälierässä pistettäkään.

– Harmittaa tosi paljon, että tämä päättyi nyt näin, Kiviharju sanoi TV5:llä.

– Tässä joukkueessa on hienoja pelaajia ja todella hienoja ihmisiä. Tosi hieno joukkue. Harmittaa tosi paljon, kapteeni Kiviharju tunteet pinnassa.

Lue myös: Raju pettymys – Ruotsi lähetti Pikkuleijonat ulos MM-kotikisoista

Kuva: Jääkiekkoliitto

LUE MYÖS: Tero Pitkämäen pojalta uskomatonta ylivoimaa (UrheiluAreena.fi)