Saksa aloitti perjantaina jääkiekon MM-kisat vakuuttavasti, kun se kaatoi heti kovan kiekkomaan.

Saksa leipoi ainakin pienimuotoisen yllätyksen ja kaatoi Slovakian maalein 6-4.

– Me pelasimme hyvän ottelun, Saksan Kai Wissmann kommentoi IIHF:n verkkosivuilla.

– Käytimme nopeuttamme hyvin vastaiskuissa ja liikutimme kiekkoa hyvin, hän jatkoi.

Wissmann oli vahvasti sitä mieltä, että parempi joukkue voitti.

– Mielestäni me ansaitsimme tämän voiton. Tämä oli iso voitto. Slovakia on tosi hyvä joukkue, joten on aina hyvä aloittaa turnaus tällä tavalla.

Lue myös: Jääkiekon MM-kisoissa pamahti heti yllätys

LUE MYÖS: Jasmi Joensuu sanoi sen ääneen – suusta hurjaa tekstiä (UrheiluAreena.fi)