Saksa aloitti perjantaina jääkiekon MM-kisat vakuuttavasti, kun se kaatoi heti kovan kiekkomaan.
Saksa leipoi ainakin pienimuotoisen yllätyksen ja kaatoi Slovakian maalein 6-4.
– Me pelasimme hyvän ottelun, Saksan Kai Wissmann kommentoi IIHF:n verkkosivuilla.
– Käytimme nopeuttamme hyvin vastaiskuissa ja liikutimme kiekkoa hyvin, hän jatkoi.
Wissmann oli vahvasti sitä mieltä, että parempi joukkue voitti.
– Mielestäni me ansaitsimme tämän voiton. Tämä oli iso voitto. Slovakia on tosi hyvä joukkue, joten on aina hyvä aloittaa turnaus tällä tavalla.
































