Leijonat koki shokkitappion jääkiekon MM-kisoissa, kun Itävalta voitti Suomen dramaattisella tavalla.
Itävalta teki 3-2-voittomaalin, kun pelikellossa oli aikaa vain 0,2 sekuntia.
Leijonien puolustaja Juuso Riikola kertoi ottelun jälkeen teoriansa siitä, miksi Suomi hävisi.
– Ei pelattu ehkä niin hyvin kiekolla ja varmasti kamppailupelaamisessakin oli puutteita, Riikola sanoi tv-haastattelussa.
Suomen urakka vaikeutui tappion myötä ja voi hyvin olla, että ainakin lohkon kärkipaikka meni nyt.
– Itävallan pelaajat pelaavat kaikki Euroopan huippusarjoissa. Varmasti tämä oli kuitenkin ihan hyvä herätys meille, Riikola summasi.
Kuva: Jääkiekkoliitto
































