Leijonat koki shokkitappion jääkiekon MM-kisoissa, kun Itävalta voitti Suomen dramaattisella tavalla.

Itävalta teki 3-2-voittomaalin, kun pelikellossa oli aikaa vain 0,2 sekuntia.

Leijonien puolustaja Juuso Riikola kertoi ottelun jälkeen teoriansa siitä, miksi Suomi hävisi.

– Ei pelattu ehkä niin hyvin kiekolla ja varmasti kamppailupelaamisessakin oli puutteita, Riikola sanoi tv-haastattelussa.

Suomen urakka vaikeutui tappion myötä ja voi hyvin olla, että ainakin lohkon kärkipaikka meni nyt.

– Itävallan pelaajat pelaavat kaikki Euroopan huippusarjoissa. Varmasti tämä oli kuitenkin ihan hyvä herätys meille, Riikola summasi.

Lue myös: Leijonat hävisi pikkumaalle 0,2 sekuntia ennen loppua – Jukka Jalonen ärtyneenä tv-haastattelussa

Kuva: Jääkiekkoliitto

LUE MYÖS: Salaisuus julki: Nooralotta Neziri astui esiin Ylellä (UrheiluAreena.fi)