Suomen Ampumahiihtoliitto nimesi kaksi urheilijaa lisää ampumahiihdon MM-kisajoukkueeseen.

Joukkueeseen liittyvät Erika Jänkä ja Tuukka Invenius. Jänkä edustaa Ahveniston Ampumahiihtäjiä ja Invenius Soisalon Ampumahiihtäjiä.

Lisäurheilijoiden myötä Suomi saa joukkueet kasaan MM-viestikilpailuihin. Täydennyksistä lajiliitto tiedotti maanantaina.

Entuudestaan Suomen naisten joukkueessa ovat Mari Eder, Suvi Minkkinen ja Kaisa Mäkäräinen. Miesten joukkueen muodostavat nyt Invenius, Olli Hiidensalo, Jaakko Ranta ja Tero Seppälä.

MM-kisoja käydään Anterselvassa, Italiassa. Kilpailut jatkuvat tiistaina naisten 15 kilometrin kisalla. Suomalaisista Mäkäräinen, Eder ja Minkkinen osallistuvat.

LUE MYÖS: IS:lle ikävää vihjailua Saga Vannisen valmentajasta Erki Noolista (UrheiluAreena.fi)