Sportivo TV

Buffalo Sabresin GM Jarmo Kekäläinen antoi keskiviikkona varsin suorasanaisen arvion Alex Tuchin tulevaisuudesta seurassa.

Sabres-pomo puhui medialle sen jälkeen, kun seura oli kaupannut puolustaja Bowen Byramin ja hyökkääjä Jordan Greenwayn Chicago Blackhawksiin.

Samalla keskustelu kääntyi myös Tuchin sopimustilanteeseen.

Kekäläisen mukaan neuvottelut eivät ole edenneet sellaiseen vaiheeseen, joka antaisi vahvoja viitteitä jatkosopimuksesta.

– En usko, että olemme missään vaiheessa keskusteluja päässeet sellaiseen pisteeseen, joka viittaisi siihen, että hän tulee tekemään sopimuksen kanssamme, Kekäläinen sanoi.

– Luulen, että hän on siirtymässä kohti vapaita markkinoita, Kekäläinen sanoi suoraan.

Kekäläinen korosti kuitenkin, että Sabres oli valmis jatkamaan yhteistyötään Tuchin kanssa.

LUE MYÖS: IS:lle ikävää vihjailua Saga Vannisen valmentajasta Erki Noolista (UrheiluAreena.fi)