St. Louis Blues on kaupannut pistenikkarinsa Jordan Kyroun Washington Capitalsiin. NHL-seura sai vastineeksi Capitalsilta ykköskierroksen 16. varausvuoron tälle kesälle, sentteri Connor McMichaelin ja ruotsalaissentteri Milton Gästrinin.
Kyrou, 28, oli Bluesin hyökkäyspään kirkkaimpia tähtiä vuosien ajan. Kanadalainen pelasi seurassa kolme 70 pisteen runkosarjaa.
Kyroun tehokkain kausi Bluesissa 2021-22 tuotti 74 otteluun pisteet 27+48=75. Viime kausi oli hyökkääjän osalta vaisumpi ja tehoja tuli 72 otteluun vain 46 pisteen verran.
McMichael, 25, kirjasi 78 otteluun saman verran pisteitä kuin Kyrou viime kauden aikana (14+32=46).
Gästrin, 19, vietti viime kauden lainalla Ruotsin kakkostasolla Hockey Allsvenskanissa MoDo Hockeyn riveissä. Ruotsalaishyökkääjä on pelannut toistaiseksi vasta yhden AHL-ottelun Pohjois-Amerikassa.
































