Max Verstappenin asema Red Bullilla puhuttaa jälleen Formula 1 -piireissä.
RacingNews365:n mukaan Red Bullin johto aikoo käydä nelinkertaisen maailmanmestarin kanssa keskusteluja tämän tulevaisuudesta Itävallan GP -viikonlopun aikana.
Tallin kerrotaan haluavan selkeämmän kuvan Verstappenin suunnitelmista ennen kuin se tekee omia pitkän aikavälin ratkaisujaan.
Raportin mukaan Verstappenilla saattaa olla mahdollisuus aktivoida sopimuksessaan oleva ulospääsyklausuuli ja jättää Red Bull jo tämän kauden jälkeen.
Virallista vahvistusta mahdollisesta lähdöstä ei ole, mutta spekulaatiot ovat voimistuneet viime kuukausien aikana.
Verstappen on ilmaissut tyytymättömyytensä formula ykkösten tämänhetkisestä suunnasta ja tämä on tietysti kiihdyttänyt huhuja siitä, että hollantilainen olisi lähdössä kenties koko sarjasta.
Toki Verstappen haluaa varmasti edelleen voittaa, joten mahdollinen siirto toiseen talliin on noussut toistuvasti esille.
Nyt julkisuuteen vuotanut uutinen Verstappenin ja Red Bullin välisistä keskusteluista vahvistaa käsitystä siitä, että jotain todella tapahtuu kulisseissa.
































