Toyotan Kalle Rovanperän voittotaisto Suomen MM-rallissa päättyi karusti ulosajoon 10. erikoiskokeella.
Rovanperä on jälleen vauhdissa sunnuntaina. Hän on vielä mukana taistellaakseen valmistajien pisteistä, jos Toyotan muille kuskeille sattuu jotain.
Rovanperä ei kuitenkaan lähde sunnuntaille täydessä iskussa. Hänellä oli harmittavia uutisia aamulla Twitterissä.
– Mekaanikot tekivät valtavasti töitä, jotta autolla voi jälleen ajaa. Meillä on kuitenkin edelleen ongelmia auton kanssa, joten emme voi ajaa täysillä.
– Satutin myös selkääni eilisessä osumassa, joten emme aja täysillä tai tee kunnon hyppyjä.

































