Tottenhamin joukkue on kokemassa isoja muutoksia ensi kaudeksi. Lucas Bergvall on jättämässä joukkueen.
20-vuotias ruotsalaispelaaja jäi vähälle vastuulle sen jälkeen, kun Roberto de Zerbistä tuli joukkueen manageri. Kuudessa viimeisessä ottelussaan hän sai vastuuta ainoastaan 112 minuuttia.
Sky Sportsin mukaan Bergvall on ilmoittanut Tottenhamille haluavansa siirtyä muualle suuremman vastuun perässä. Hän siirtyi Tottenhamiin talvella 2024 Djurgårdenista.
Yhteensä hänelle on kahden kauden aikana kertynyt 78 ottelua ja niissä kaksi maalia. Tottenham maksoi hänestä 10 miljoonaa euroa ja hänen perässään oli myös

































