Yhdysvallat on aloittanut jääkiekon MM-kisat heikosti. Se ei tosin tule enää yllätyksenä.
USA:n NHL-tähdet olivat maanantaina helisemässä ja Slovakia voitti lopulta maalein 5-4 jatkoajalla.
Slovakia johti ottelua jo parhaimmillaan 4-1, mutta päätöserässä USA pesi kasvojaan.
NHL-miehet Shane Pinto, Brady Tkachuk ja Luke Hughes nostivat päätöserässä jenkit 4-4-lukemiin.
Lopulta potin korjasi kuitenkin Slovakia. Arizonan NHL-mies Milos Kelemen iski jatkoajalla voittomaalin.
USA on aloittanut kisat kahdella tappiolla ja yhdellä voitolla. Se on tosin ihan perinteistä, ettei USA ota vielä alkusarjan otteluita kovinkaan tosissaan.
Lue myös: Leijonat murjoi Norjan – ensikertalaiset loistivat tehomiehinä































