Leijonien MM-turnaus jatkui eilen ikävissä merkeissä, kun Itävalta yllätti Suomen.
Itävalta voitti ottelun 3-2 ja voittomaali syntyi vasta 0,2 sekuntia ennen loppua.
Leijonien ykkösketju keräsi ottelusta paljon kritiikkiä, kun tehoja ei tullut, eikä tullut oikein edes paikkojakaan.
NHL-statuksella kisoihin saapunut Valtteri Puustinen nostettiin ykkösketjuun Mikael Granlundin rinnalle, mutta tehoja ei saatu irti.
Pittsburgh Penguinsia edustava Puustinen on ollut toistaiseksi iso pettymys MM-kisoissa. Hän on pelannut neljä ottelua tilastot näyttävät edelleen lukemia 0+0.
Puustinen pelasi tällä kaudella NHL:ssä 52 ottelua ja teki niissä tehot 5+15.
Lue myös: Nyt tapahtuu – Jukka Jalonen teki rajuja ratkaisuja
































