Leijonien päävalmentaja Jukka Jalonen oli Iso-Britanniaa vastaan pelatussa ottelussa tyytyväinen omiensa esitykseen varsinkin toisessa ja kolmannessa erässä. Leijonat murjoi Britannian MM-kisojen toisessa ottelussaan 8-0 (1-0, 5-0, 2-0).

– Pelattiin kaksi viimeistä erää hyvin, Jalonen painotti MTV:n haastattelussa.

– Ekassa erässä oli kipsi. Mutta kun se laukesi, niin maaleja alkoi tulla, Jalonen jatkoi.

Oliver Kapanen tehtaili ottelussa komean kypärätempun. Kapanen teki ottelun ensimmäisen, viidennen ja viimeisen maalin.

– Maaleja on kiva tehdä, Kapanen kuittasi upean esityksensä hymyssä suin.

Kuva: Jääkiekkoliitto

Lue myös:Leijonat puraisi näyttävästi pakkopullaa – Oliver Kapanen liekeissä

LUE MYÖS: IS:lle ikävää vihjailua Saga Vannisen valmentajasta Erki Noolista (UrheiluAreena.fi)