Leijonien päävalmentaja Jukka Jalonen oli Iso-Britanniaa vastaan pelatussa ottelussa tyytyväinen omiensa esitykseen varsinkin toisessa ja kolmannessa erässä. Leijonat murjoi Britannian MM-kisojen toisessa ottelussaan 8-0 (1-0, 5-0, 2-0).
– Pelattiin kaksi viimeistä erää hyvin, Jalonen painotti MTV:n haastattelussa.
– Ekassa erässä oli kipsi. Mutta kun se laukesi, niin maaleja alkoi tulla, Jalonen jatkoi.
Oliver Kapanen tehtaili ottelussa komean kypärätempun. Kapanen teki ottelun ensimmäisen, viidennen ja viimeisen maalin.
– Maaleja on kiva tehdä, Kapanen kuittasi upean esityksensä hymyssä suin.
Kuva: Jääkiekkoliitto
Lue myös:Leijonat puraisi näyttävästi pakkopullaa – Oliver Kapanen liekeissä































