Valtteri Bottas sai alleen ehjän lauantain Itävallan F1-viikonloppuna, mutta jäi parempaankin oli suomalaisen mukaan eväitä.
Bottas oli aika-ajojen 20. jättäen taakseen Aston Martinin kuskit. Tallikaveri Sergio Perez pesi suomalaisen vajaalla kymmenyksellä, mutta Bottaksen mukaan hänen viimeinen nopea kierros aika-ajoissa meni pieleen.
– Viimeisellä vedolla olin vähän liian lähellä ”Checoa” ruuhkassa, joten menetin siinä todennäköisesti muutaman kymmenyksen. Eilisistä ongelmista huolimatta, saimme autolla kierroksia ja päivitykset toimivat, Bottas arvioi Cadillacin tiedotteessa.
Cadillacilla jäi aika-ajoissa puolisen sekuntia edellä olevista Williamsin autoista. Bottas toivoo tallin pystyvän olevan lähempänä muita talleja kisassa.
– Tiedostamme, että meidän pitää kuroa eroa kiinni keskikastiin. Huomisesta on tulossa kova testi lämpimässä säässä, joten katsotaan mihin pystymme, Bottas totesi.
Itävallan F1-kilpailu käynnistyy kello 16.00.
































