NHL-tähtipuolustaja Miro Heiskanen on palaamassa kehiin, kertoo toimittaja Matthew DeFranks.

Dallas Starsin puolustaja on ollut viime viikot sivussa, sillä hän sairastui mononukleoosiin eli niin sanottuun pusutautiin.

DeFranks kertoo kuitenkin nyt, että Heiskasen odotetaan olevan pelaavassa kokoonpanossa keskiviikon vastaisena yönä Suomen aikaa, kun Dallas kohtaa Anaheim Ducksin.

Heiskanen on pelannut viimeksi helmi-maaliskuun vaihteessa. Hän on pelannut tällä kaudella 52 ottelua ja iskenyt niissä tehot 4+25=29.

Dallas taistelee pudotuspelipaikoista, joten Heiskasen paluu on sille miellyttävä uutinen.

Lue myös:Aleksander Barkov teki jotain ainutlaatuista – naureskeli itsekin sille