Jääkiekon Mestiksessä ensi kaudellakin jatkava Helsingin Jokerit kertoi uusista pelaajahankinnoista lauantaina.

Jokerit tiedotti, että se on tehnyt viiden uuden pelaajan kanssa sopimukset ensi kaudesta.

Jokereihin siirtyvät hyökkääjät Samuel Salonen ja Arttu Lausniemi sekä puolustajat Santeri Salmela, Riku Tuomola ja Robin Laukkanen.

Ryhmän ainoa Liigassa viime kaudella pelannut pelaaja on Salonen, joka edusti Mikkelin Jukureita.

Lausniemi pelasi viime kaudella puolestaan Mestistä Kokkolan Hermeksessä, kun taas Salmela ja Tuomola siirtyvät Jokereihin Ketterästä. Laukkanen edusti viime kaudella Kiekko-Vantaata.

Lue myös: Tanska aloitti jääkiekon MM-kisat murskavoitolla

LUE MYÖS: IS:lle ikävää vihjailua Saga Vannisen valmentajasta Erki Noolista (UrheiluAreena.fi)