Kansainvälinen hiihtoliitto FIS vahvisti torstaiaamuna kovan, mutta odotetun päätöksen: maailmancupin sprinttikilpailu USA:n Minneapolisissa on peruttu koronavirusuhan takia.

Kisa oli tarkoitus hiihtää 17. maaliskuuta, eli ensi viikon tiistaina.

Vapaan hiihtotavan sprintin oli määrä olla maastohiihdon maailmancupin sprinttikiertueen viimeinen osakilpailu.

FIS kertoo tiedottavansa lähiaikoina tarkemmin alun perin kolme osakilpailua kattaneen printtikiertueen uudelleen järjestelyistä, sekä samalla Quebeckin osakilpailusta, jotka on tarkoitus hiihtää tulevana viikonloppuna.

https://twitter.com/FISCrossCountry/status/1238005563922890752