Toyotan Kalle Rovanperä otti sunnuntaina uransa toisen voiton rallin MM-sarjassa, kun suomalainen nappasi voiton Kreikan MM-rallista.

Jari-Matti Latvala, Toyotan tallipäällikkö oli luonnollisesti äärimmäisen tyytyväinen.

– Tämä oli kisa, mistä emme odottaneet voittoa, Latvala myönsi tallinsa tiedotteessa.

– Olen erittäin tyytyväinen kaikkien kuljettajiemme suoritukseen alusta asti. Erityisesti Kalle näytti mahtavaa vauhtia ja oli hienoa nähdä se kypsyys ja rauhallisuus läpi viikonlopun, Latvala ylisti.

Myös Sebastien Ogier sai tallipomon kehut. Ranskalainen oli kolmas.

– Sebastien ajoi puolestaan myös kuin mestari ja otti sekä itselleen että tallille hyvät pisteet, Latvala sanoi.