Suomen alle 18-vuotiaiden jääkiekkomaajoukkue päätti MM-kisojen alkusarjan tappioon tiistaina.
Mestarisuosikki Yhdysvallat oli Suomelle liikaa ja se voitti Espoossa pelatun ottelun tylysti maalein 9-4.
Tämä tarkoitti samalla sitä, että USA voitti lohkon ja saa vastaansa puolivälierässä Sveitsin.
Suomen haaste on sen sijaan kovempi. Se jäi lohkossaan toiseksi ja kohtaa puolivälierässä Ruotsin.
Puolivälierät pelataan torstaina. Suomi pelaa Ruotsi-ottelun Espoossa.
Kuva: Jääkiekkoliitto































