Topi Parviainen voitti keihäskarnevaaleilla vaatimattomalla tuloksella 76,85.
Parviainen oli tietysti voittoon tyytyväinen. Mutta tulostasoon ei.
Viimeisellä kierroksella Parviainen heitti 75,78 Sekin olisi riittänyt kilpailun voittoon.
– Löysä ukko. Kisa oli aluksi vähän kysymysmerkki. Kylki on vaivannut. Sinne sattuu lenkkariheitossa, mutta ei onneksi piikkariheitossa. Siinä en väistä niin paljon, Parviainen sanoi Urheiluliiton tiedotteessa.
– Sain kyllä kisaheittoihin hyvin latinkia, ja olihan tuossa viimeisessä tehoja. Se olisi voinut olla pitkä, mutta lähti vähän kyntämään, Parviainen lisäsi.
Parviainen jatkaa kauttaan 8. heinäkuuta Joensuussa Motonet GP:ssä.
– Nyt ehtii vähän treenata ennen Joensuuta, kun Kuortaneen jälkeen olin alkuviikosta vähän kipeä, Parviainen viittasi Kuortaneen juhannuskisaan.

































