Anne Kyllönen on voittanut hiihdon sprintin naisten Suomen mestaruuden Vöyrillä sunnuntaina.
Kyllösen urakka helpottui jopudotus- ja välierissä, kun Katri Lylynperä ja Laura Mononen munivat itsensä ulos.
Näin Kyllönen sai lasketella mestariksi.
SM-hopeaa sai Julia Häger (+1,57) ja pronssia Jasmi Joensuu (+4,67).
SM-mitali oli Hägerille uran ensimmäinen.
Miesten puolella ei draamalta vältytty, kun Ristomatti Hakola kaatui finaalissa ja Joni Mäki nappasi näin mestaruuden.
































