Anne Kyllönen on voittanut hiihdon sprintin naisten Suomen mestaruuden Vöyrillä sunnuntaina.

Kyllösen urakka helpottui jopudotus- ja välierissä, kun Katri Lylynperä ja Laura Mononen munivat itsensä ulos.

Näin Kyllönen sai lasketella mestariksi.

SM-hopeaa sai Julia Häger (+1,57) ja pronssia Jasmi Joensuu (+4,67).

SM-mitali oli Hägerille uran ensimmäinen.

Miesten puolella ei draamalta vältytty, kun Ristomatti Hakola kaatui finaalissa ja Joni Mäki nappasi näin mestaruuden.

LUE MYÖS: Krista Pärmäkoskesta revittiin otsikoita Venäjällä (UrheiluAreena.fi)