Suomi joutui tyytymään ampumahiihdon maailmancupin viestikisassa 16. sijaan Tshekin Nove Mestossa, jossa kilpailtiin koronaviruksen takia tyhjille katsomoille.

Kisan voiton nappasi nimiinsä Norja ennen Ranskaa ja Saksaa. Suomi hävisi voittajalle yli viisi ja puoli minuuttia.

Suvi Minkkinen avasi Suomen urakan mainiosti nolla-ammunnalla. Toinen ampumapaikka painui sen sijaan penkin alle: varapatruunatkaan eivät pelastaneet kahdelta sakkokierrokselta.

Seuraavat osuudet hiihtäneet Kaisa Mäkäräinen ja Mari Eder joutuivat hekin käyttämään varapatruunoita, mutta pystyivät välttymään sakkokierroksilta.

Suomen ankkurille Erika Jänkälle niitä kertyi kohtalokkaasti kolme.