Red Bullin Max Verstappen on vahvasti matkalla kohti F1:n maailmanmestaruutta.
McLarenin Lando Norris on onnistunut nousemaan hieman haastamaan hollantilaista, mutta Brasilian GP:n katastrofi käänsi tuon taiston käytännössä lopullisesti Verstappenille.
Verstappen ja Norris ovat tunnetusti hyviä ystäviä. Entinen F1-kuski Ralf Schumacher spekuloi nyt kaksikon välien viilentymisellä.
– On vaikeaa ylläpitää ystävyyssuhteita, jos taistelee mestaruudesta ja sijoista kisoissa, kuten heidän kohdallaan. He eivät lentäneet yhdessä edellisiin kisoihin, kuten on monesti ollut tapana, huomioi Schumacher Formel1.de-sivustolle.
– En tiedä, onko ystävyyssuhdetta enää edes olemassa, pamautti mies.

































