Ferrari ei onnistunut tavoitteessaan F1-sarjassa tällä kaudella.
Ferrari ajoi vahvan kauden jälkimmäisen puoliskon, mutta valmistajien mestaruus karkasi silti McLarenille.
Ferrarin Charles Leclerc toivoo ja uskoo, että ensi vuodesta tulee parempi.
– Kun katson ensi vuoteen, toivon, että voimme aloittaa kauden todella vahvalla autolla, Leclerc sanoi.
– Juuri tässä jäimme tänä vuonna jälkeen – palasimme vahvoina kauden toisella puoliskolla, mikä oli mahdollista tehtaamme uskomattoman työn ansiosta. He loivat päivitykset, joiden avulla pystyimme suoriutumaan niin kuin olemme tehneet. Tämä antaa minulle luottamusta tulevaisuuteen, ja odotan innolla, että pääsen jälleen radalle vuonna 2025. Suuri kiitos koko tiimille, joka teki tämän kauden mahdolliseksi, Leclerc jatkoi.
Ferrari jäi lopulta valmistajien MM-sarjassa hopealle. Sen onnistui kuitenkin voittamaan Red Bull.
Lue myös: Lewis Hamiltonista hurja huhu liikkeellä – yhdistetään Aki Ajon johtamaan tiimiin

































