Tappara voitti viime kaudella SM-liigan ja CHL:n mestaruuden. Joukkueessa on tapahtunut sesongin jälkeen paljon muutoksia.

Yksi lähtö sai lopullisen sinettinsä perjantaina, kun Ben Thomasin uusi seura varmistui. Hän teki vuoden sopimuksen DEL-sarjan Iserlohn Roostersin kanssa.

Thomas pelasi yhden kauden Tampereella. Puolustaja teki runkosarjassa 50 ottelussa tehot 4+8=12.

27-vuotias pakki siirtyi Tampereelle SHL:stä. Sitä ennen hän on kiekkoillut lähinnä AHL:ssä.

Iserlohn on hankkinut muitakin pelaajia Tampereelta. Balazs Sebok siirtyi kauden jälkeen seuraan Ilveksestä.

Lue myös:Sport hankki takalinjoilleen kokemusta ja johtajuutta – ”Monipuolinen ja kokenut ammattilainen”

LUE MYÖS: Salaisuus julki: Nooralotta Neziri astui esiin Ylellä (UrheiluAreena.fi)