Tappara voitti viime kaudella SM-liigan ja CHL:n mestaruuden. Joukkueessa on tapahtunut sesongin jälkeen paljon muutoksia.
Yksi lähtö sai lopullisen sinettinsä perjantaina, kun Ben Thomasin uusi seura varmistui. Hän teki vuoden sopimuksen DEL-sarjan Iserlohn Roostersin kanssa.
Thomas pelasi yhden kauden Tampereella. Puolustaja teki runkosarjassa 50 ottelussa tehot 4+8=12.
27-vuotias pakki siirtyi Tampereelle SHL:stä. Sitä ennen hän on kiekkoillut lähinnä AHL:ssä.
Iserlohn on hankkinut muitakin pelaajia Tampereelta. Balazs Sebok siirtyi kauden jälkeen seuraan Ilveksestä.
































