Suomalainen jääkiekkohyökkääjä Joona Monto jatkaa uraansa Puolassa.

29-vuotias sentteri on tehnyt jatkosopimuksen GKS Katowicen kanssa. Hän on ollut voittamassa kahta mestaruutta seurassa.

Monto pelasi viime kaudella 35 ottelua. Hän teki niissä tehot 9+14=23.

Monto on tuttu nimi myös Liigasta. Hän on pelannut HPK:ssa 100 ottelua pistein 10+15=25.

GKS Katowicella on sopimus myös kahden muun suomalaispelaajan kanssa. He ovat puolustaja Santeri Koponen ja hyökkääjä Olli Iisakka.

Lue myös:Jokerit hankki myös Leijonissa debytoineen hyökkääjän: ”Tuo joukkueellemme tärkeää esimerkkiä”

LUE MYÖS: Salaisuus julki: Nooralotta Neziri astui esiin Ylellä (UrheiluAreena.fi)