Tuomas Salmela, 27, jättää SM-liigaseura Ilveksen.

Ilves tiedottaa, että osapuolet ovat yhteisymmärryksessä purkaneet kauden 2023–2024 kattaneen sopimuksen. Salmela pelasi seurassa viisi kautta.

Hän teki 238 runkosarjaottelussa tehot 9+31=40. Pudotuspeleissä mies sai 32 ottelussa kasaan pisteet 1+2=3.

– Kiitämme Tuomasta kaikesta Ilveksen eteen tehdystä työstä ja toivotamme hänelle kaikkea hyvää tulevaan, sanoo Ilveksen urheilujohtaja Timo Koskela seuran tiedotteessa.

Salmela sai vaihtelevasti vastuuta loppukaudesta. Hän pelasi kuusi ottelua kevään pudotuspeleissä, jotka päättyivät tamperelaisten pronssijuhliin.

Lue myös:IL: Itävallan leirissä käydään edelleen kuumana Suomen 3-1-maalista: ”Tiedämme, että oikeasti se oli paitsio”

LUE MYÖS: Krista Pärmäkoskesta revittiin otsikoita Venäjällä (UrheiluAreena.fi)