Jääkiekon SM-liigaseura Rauman Lukko on menettämänsä ulkomaanapunsa, uutisoiiSport.cz-sivusto.
Sivuston saamien tietojen mukaanTomas Pavelkajättää Lukon ja siirtyy kotimaansa Mountfieldin riveihin Tshekin pääsarjaan.
Pavelka on siirtymässä nyt ensi kertaa Mountfieldin riveihin. Hän on aiemmin pelannut muun muassa Sparta Prahassa.
Pavelka, 29, pelasi Lukossa vain yhden kauden. Hän pelasi runkosarjassa 53 ottelua ja teki niissä tehot 2+6=8. Viidessä pudotuspeliottelussa HIFK:ta vastaan ei enää tehoja syntynyt.
Lukko tiedotti lauantaina antaneensa potkut päävalmentajaMarko Virtaselle. Hänet korvaa tehtävässäTomi Lämsä.
Lue myös: Lukko antoi päävalmentajalleen kenkää – uusi luotsi omaa KHL-taustaa

































