Jääkiekon SM-liigan tulevan kauden ohjelma on saatu jo valmiiksi. Liiga julkaisi sen keskiviikkona.

Kausi käynnistyy tiistaina 12. syyskuuta. Runkosarja päättyy tiistaina 12. maaliskuuta 2024.

Playoffsit alkavat tämänhetkisen suunnitelman mukaan 1. kierroksen otteluilla perjantaina 15. maaliskuuta 2024

– Otteluohjelman julkaisu on keskeinen merkkipaalu uuteen kauteen valmistautumisessa. Runkosarjan kokonaisuuden rakentaminen on tiiviin yhteistyön tulosta Liigan ja seurojen välillä, ja meillä on koossa kaikki mahdollisuudet erinomaiseen kauteen, Liigan toimitusjohtaja Mikko Pulkkinen kommentoi tiedotteessa.

– Viime kausi piti sisällään upeita kiekkoelämyksiä, tunteiden paloa, onnistumisia ja urheilun draamaa laidasta laitaan, ja sillä tiellä haluamme ehdottomasti jatkaa. Seurat ovat tehneet erinomaista työtä uuteen kauteen valmistautumisessa. Odotan jo syksyä innostuneena, Pulkkinen jatkaa.

Otteluohjelma tästä.

Lue myös:SM-liigaseura rysäytti kertaheitolla neljä uutta sopimusta

LUE MYÖS: IS:lle ikävää vihjailua Saga Vannisen valmentajasta Erki Noolista (UrheiluAreena.fi)