SaiPa ja hyökkääjä Tino Metsävainio ovat purkaneet yhteisymmärryksessä kautta 2023-2024 koskevan sopimuksensa. SaiPa tiedottaa asiasta verkkosivuillaan.

Metsävainio saapui Lappeenrantaan Oulun Kärpistä kaudelle 2020-2021. Päättyneellä kaudella hän pelasi 55 ottelua tehopistein 2+6=8.

Haukiputaan Ahmojen ja Kärppien kasvatti debytoi liigajäillä kaudella 2016-17. Ulkomailla hän on pelannut loppukauden unkarilaisen Fehervar AV19:sta riveissä.

Metsävainio on pelannut Liigassa yhteensä 196 runkosarjan ottelua tehopistein 13+32=45. Pudotuspelejä kertyi yhdeksän ja pistepörssissä tehot 2+1=3.

Metsävainio voitti Kärppien paidassa SM-hopeaa kaudella 2018-19.

Lähde: SaiPanverkkosivut

Lue myös: Kulttipelaaja lähtee Kärpistä – ”Mukana monessa eri menestystarinassa”

Lue myös: 33-vuotias liigajyrä jättää ensi kertaa Suomen kaukalot

LUE MYÖS: IS:lle ikävää vihjailua Saga Vannisen valmentajasta Erki Noolista (UrheiluAreena.fi)