Tappara juhlii taas Suomen mestaruutta. Pelicansilla ei ole kuitenkaan mitään hävettävää.
Pelicans hävisi finaalisarjan Tapparalle otteluvoitoin 1-4. Pelicansin matka oli kuitenkin upea.
Lahden ulkopuolella juuri kukaan ei joukkueeseen uskonut, mutta päävalmentajaTommi Niemeläleipoi joukkueensa kanssa melkoisen sensaation.
Nyt päällimmäisenä tunteena oli kuitenkin tietysti pettymys. Kenties hopea kirkastuu joskus myöhemmin.
– Pettymys tietysti häviöstä, mutta myös valtava ylpeys omasta joukkueesta. Todistettiin tänään kaikille, että olimme Suomen toiseksi paras joukkue. Hieno peli, ei voi sanoa kenestäkään mitään pahaa, Niemelä sanoiC Morella.
– Tapparaa kohtaan on valtava kunnioitus. Organisaatiota ja pelaajia kohtaan. Uskomattoman hieno joukkue ja hienoja pelaajia. Laitoimme tiukille, mutta tämän parempaan riittänyt ja matka jatkuu, Niemelä linjasi.
Lue myös: Tappara jälleen Suomen mestari – dramaattinen ratkaisu

































