Lahden Pelicans haki lauantaina ison ryöstön Tampereen Nokia-areenalta, kun se kaatoi Tapparan 4-1.
Pelicans vei SM-liigan kolmannen finaalin nimiinsä ja kavensi sarjan tilanteeksi 1-2.
– Kaksi erää pelattiin hyvin. Kolmas erä oli sitkeä puolustustaistelu. Barto oli maalissa tosi hyvä, Pelicansin päävalmentajaTommi Niemeläsanoi.
– Parannetaan koko ajan. Se on se iso asia, mitä tässä yritetään koko ajan tehdä. Hyvää jatkumoa eiliselle. Tänään saatiin tehtyä muutama maalikin. Se riitti tänään. Mennään eteenpäin, Niemelä jatkoi.
Niemelän mukaan etenkin yksi asia on lahtelaisten pelissä selvästi parantunut.
– Me pystytään pelaamaan paremmin kiekolla ja se johtaa siihen, että saadaan vietyä voimaa vastustajalta hyökkäyksestä pois. Se on ehkä sellainen asia. Mutta vieläkin pitää parantaa aika reippaasti, hän sanoi.

































