Maalivahti Lassi Lehtinen jättää jääkiekon SM-liigan, kertoo Expressen.
Lehtisen uusi seura on Modo. Expressenin mukaan sopimus on varma ja julkaistaan lähiaikoina.
Lehtinen torjui kaksi vuotta sitten Lukolle SM-kultaa. Viime kauden mies kiekkoili TPS:ssä.
Hän pelasi viime sesongilla 52 ottelua torjuntaprosentilla 92,1. Lehtinen pääsi torjumaan myös Leijonien mukana.
Modo nousi takaisin SHL:ään tulevaksi kaudeksi. Sampo Ranta ja Mikael Ruohomaa pelaavat myös seurassa.































