Maalivahti Lassi Lehtinen jättää jääkiekon SM-liigan, kertoo Expressen.

Lehtisen uusi seura on Modo. Expressenin mukaan sopimus on varma ja julkaistaan lähiaikoina.

Lehtinen torjui kaksi vuotta sitten Lukolle SM-kultaa. Viime kauden mies kiekkoili TPS:ssä.

Hän pelasi viime sesongilla 52 ottelua torjuntaprosentilla 92,1. Lehtinen pääsi torjumaan myös Leijonien mukana.

Modo nousi takaisin SHL:ään tulevaksi kaudeksi. Sampo Ranta ja Mikael Ruohomaa pelaavat myös seurassa.

Lue myös:Sport hankki takalinjoilleen kokemusta ja johtajuutta – ”Monipuolinen ja kokenut ammattilainen”

LUE MYÖS: IS:lle ikävää vihjailua Saga Vannisen valmentajasta Erki Noolista (UrheiluAreena.fi)