Suomalaishyökkääjä Lauri Pajuniemi, 23, jättää ainakin tältä erää Pohjois-Amerikan kaukalot taakseen. Expressen-lehti uutisoi Pajuniemen siirtyvän SHL-seura Malmö Redhawksiin.
Turun Palloseuran SM-liigajoukkueeseen kesällä 2017 noussut Pajuniemi on pelannut kaksi kautta NHL-seura New York Rangersin organisaatiossa. Taalaliigan debyytti on kuitenkin tekemättä.
Pajuniemi pelaa tällä kaudella AHL-seura Hartford Wolfpackin riveissä. Hän tehtaili 68 runkosarjan ottelussa 38 (19+19) tehopistettä.
Hartfordin kausi on vielä kesken, joten Pajuniemen uuden seuran julkistus antaa vielä odottaa. Hartford kohtaa AHL:n pudotuspelien toisella kierroksella Providence Bruinsin.
Lue myös:Mikko Rantasen valmentaja latasi karua tekstiä
Lue myös:Nyt oli satumainen NHL-debyytti: iso maali ensimmäisellä laukauksella Coloradon reppuun































