Jääkiekon Mestiksen mestari Kiekko-Espoo on tiputellut tällä viikolla kunnolla sopimuksia.
Lisää saatiin myös juhannusaattona. Janne Hämäläinen laittoi nimittäin nimensä jatkopahviin.
HIFK:ssakin yhden pelin lainalla käynyt Hämäläinen jatkaa Espoossa ainakin ensi kauden.
25-vuotias hyökkääjä oli mahti-iskussa viime kaudella. Hän runkosarjassa hirjat tehot 18+39=57 sekä pudotuspeleissä pisteet 5+13=18.
– Viime vuonna tuntui et kehityttiin niin henkilökohtasesti kun joukkueenakin isosti ja kaudesta jäi käteen huikea tarina, joten innolla ootan että päästään taas alottaa työt. Ja huikeeta päästä taas ens vuonna kokemaan tutun kotiyleisön tuki, Hämäläinen fiilisteli tiedotteessa.































