Suomen kaksikko sai pettyä sekapariviestissä ampumahiihdon MM-kisoissa.
Mari Eder-Tero Seppälä -kaksikko oli loppusijoituksissa 23:s.
Suomalaisduo aloitti kisan hyvin, kun Eder ja Seppälä käyttivät kolmella ensimmäisellä ampumapaikalla vain kaksi varapatruunaa. Suomi oli tässä vaiheessa kisassa seitsemäntenä.
Suomen mahdollisuudet menivät kuitenkin neljännellä ampumapaikalla, kun Seppälä epäonnistui pystystä ja sai sakkokierroksen.
MM-kullan veivät Norjan Johannes Bö ja Marte Olsbu Röiseland. Saksa nappasi hopeaa ja Ranska pronssia.
































