Suomen kohtalona oli jäädä ilman mitalia nuorten MM-hiihdoissa Saksan Oberwiesenthalissa.

Suomalaisten parhaaksi sijoitukseksi jäi Jasmi Kähärän 20-vuotiainen naisten sprintissä saavutettu kuudes sija.

Suomi sijoittui tänään MM-hiihdot päättäneessä 23-vuotiaiden sekaviestissä kahdeksanneksi.

Suomen joukkueessa hiihtivät Vilma Nissinen, Aleksi Parttimaa, Remi Lindholm ja Emmi Lämsä.

Sekaviestin MM-kultaa nappasi Norja. Himmeämmät mitalit menivät Venäjällä ja Italialle.

Kuva: Hiihtoliitto

https://twitter.com/xcteamfin/status/1236245156992618498