Suomen kohtalona oli jäädä ilman mitalia nuorten MM-hiihdoissa Saksan Oberwiesenthalissa.
Suomalaisten parhaaksi sijoitukseksi jäi Jasmi Kähärän 20-vuotiainen naisten sprintissä saavutettu kuudes sija.
Suomi sijoittui tänään MM-hiihdot päättäneessä 23-vuotiaiden sekaviestissä kahdeksanneksi.
Suomen joukkueessa hiihtivät Vilma Nissinen, Aleksi Parttimaa, Remi Lindholm ja Emmi Lämsä.
Sekaviestin MM-kultaa nappasi Norja. Himmeämmät mitalit menivät Venäjällä ja Italialle.
Kuva: Hiihtoliitto
































