Perttu Hyvärinen nappasi SM-kultaa hiihdosta miesten 15 kilometrin matkalta lauantaina.

Suomen mestaruus on Hyväriselle uran ensimmäinen henkilökohtaisella matkalla.

Ristomatti Hakola oli toinen.

Hyvärinen oli luonnollisesti tyytyväinen suoritukseensa ja vitsaili Ylen haastattelussa.

– Aika ahtaalla olin koko kisan ajan, mutta annan varmasti tälle voitolle isomman arvon kuin Ristomatti, sillä on voittoja jo niin paljon.

LUE MYÖS: Krista Pärmäkoskesta revittiin otsikoita Venäjällä (UrheiluAreena.fi)