Perttu Hyvärinen nappasi SM-kultaa hiihdosta miesten 15 kilometrin matkalta lauantaina.
Suomen mestaruus on Hyväriselle uran ensimmäinen henkilökohtaisella matkalla.
Ristomatti Hakola oli toinen.
Hyvärinen oli luonnollisesti tyytyväinen suoritukseensa ja vitsaili Ylen haastattelussa.
– Aika ahtaalla olin koko kisan ajan, mutta annan varmasti tälle voitolle isomman arvon kuin Ristomatti, sillä on voittoja jo niin paljon.

































