Iivo ja Kerttu Niskanen eivät kilpaile Vöyrillä SM-hiihdoissa tänä viikonloppuna.

Sisarukset tiedottivat asiasta perjantaina iltapäivällä.

Kumpikin heistä jättää kisaviikonlopun väliin terveysmurheiden takia.

– Iivolle tuli Oberstdorfin MC-kilpailujen yhteydessä hengitystieongelmia, eikä hän ole ehtinyt toipua niistä kilpailukuntoon. Taustalla on myös Tour de Skin jälkeinen sairastelu. Tällä hetkellä on tärkeintä, että Iivo saa itsensä täysin terveeksi, kertoo maajoukkueen lääkäri Mira Tuovinen tiedotteessa.

Kerttu Niskanen tiedotti Instagram-tilillään, että hän kärsii flunssasta.

LUE MYÖS: Krista Pärmäkoskesta revittiin otsikoita Venäjällä (UrheiluAreena.fi)