Suomen mäkihyppääjät Antti Aalto ja Jarkko Määttä etenevät maailmancupin osakilpailuun Titisee-Neustadtissa, Saksassa.
Perjantaina käydyssä karsintakilpailussa Aalto sijoittui 23:nneksi ja Määttä 27:nneksi.
Aallon esittämä 131-metrinen siivu oli karsinnan 15:nneksi pisin. Määtän karsintahyppy kantoi 126 metriä.
Japanin huippumies Ryoyu Kobayashi venytti karsinnan ykköseksi 137,5-metrisellään. Kärkikolmikon täydensivät Saksan Stephan Leyhe ja Norjan Robert Johansson.
Titisee-Neustadtin HS 142 -mäestä käydään yksilökilpailut lauantaina ja sunnuntaina.
































