Suomen ampumahiihtoliitto on nimennyt ensimmäiset urheilijat MM-kisoihin.
Naisten joukkueessa ovat odotetusti Kaisa Mäkäräinen, Mari Eder ja Suvi Minkkinen. Miehiin valittiin Tero Seppälä, Jaakko Ranta ja Olli Hiidensalo.
Kyseinen kuusikko valittiin myös IBU-cupin helmikuun osakilpailuihin.
Suomen MM-joukkue täydentyy vielä, sillä sekä miehiin että naisiin nimetään vielä yhdet urheilijat. Valinnat tehdään MM-kisoja edeltävän IBU-cup-kilpailun jälkeen.
MM-kisat käydään 12.-23. helmikuuta Italian Anterselvassa.

































