Suomen ampumahiihtoliitto on nimennyt ensimmäiset urheilijat MM-kisoihin.

Naisten joukkueessa ovat odotetusti Kaisa Mäkäräinen, Mari Eder ja Suvi Minkkinen. Miehiin valittiin Tero Seppälä, Jaakko Ranta ja Olli Hiidensalo.

Kyseinen kuusikko valittiin myös IBU-cupin helmikuun osakilpailuihin.

Suomen MM-joukkue täydentyy vielä, sillä sekä miehiin että naisiin nimetään vielä yhdet urheilijat. Valinnat tehdään MM-kisoja edeltävän IBU-cup-kilpailun jälkeen.

MM-kisat käydään 12.-23. helmikuuta Italian Anterselvassa.

LUE MYÖS: Suomalaishiihtäjä romahti totaalisesti – seuraukset olivat karut (UrheiluAreena.fi)