Ikaalisten Urheilijoiden Krista Pärmäkoski on voittanut maastohiihdon naisten 10 kilometrin perinteisen tavan Suomen mestaruuden Vöyrillä.

Pärmäkosken voitto tuli ylivoimaiseen tyyliin.

Pärmäkoski peittosi toiseksi tulleen Hämeenlinnan Hiihtoseuran Laura Monosen noin 45 sekunnilla.

Kisan kolmas oli Vuokatti Ski Teamin Vilma Nissinen.

Nissinen hävisi Pärmäkoskelle yli minuutilla.

LUE MYÖS: Krista Pärmäkoskesta revittiin otsikoita Venäjällä (UrheiluAreena.fi)