Krista Pärmäkoski päätyi kymmenenneksi maailmancupin vapaan hiihtotavan 10 kilometrin kisassa Ruotsin Falunissa. Pärmäkoski myönsi Ylen haastattelussa, että alku oli liian kova.
– Niin sanottu välikuolema. Heräsin sitten uudelleen, Pärmäkoski kiteytti kisan kulun Ylelle.
Pärmäkoski jäi jälleen kerran voittoon hiihtäneestä Norjan Therese Johaugista 51,3 sekuntia.
Pärmäkoski ei näe tilannetta kuitenkaan näin huolestuttavana kauden päätavoitteeseen, eli Ski Tourille valmistauduttaessa.
– Ei ollut freesi jalka. Kunto on ihan hyvä ja tallella. Ensi viikon alku herkistellään ja eiköhän siitä jalka sitten kevene.
































