Kaisa Mäkäräinen kilpailee tyhjien katsomoiden edessä torstaina Nove Mestossa käynnistyvässä ampumahiihdon Tshekin osakilpailussa.
Tshekkiläisen uutistoimisto CTK:n mukaan maan turvallisuusneuvosto on päättänyt, että maailmacup kilpaillaan koronaviruksen vuoksi tyhjille katsomoille.
Nove Mestossa kilpaillaan sprintti-, viesti- ja normaalimatkan yhteislähtökilpailut.
– Kyseessä on valtion turvallisuusneuvoston päätös ja järjestäjien on hyväksyttävä se. Kyseessä on varotoimi. Emme nähneet muuta vaihtoehtoa, Tshekin sisäministeri Jan Hamacek toteaa CTK:lle.
Järjestäjät odottivat Nove Mestoon torstaista sunnuntaihin jopa 30 000 katsojaa päivittäin.
Asiasta Suomessa ensimmäisenä uutisoi Iltalehti.
































