Norjalainen hiihtotähti Johannes Kläbo jättää tulevan viikonlopun maailmancupin väliin, kertoo Norjan hiihtoliitto.
Kisa käydään Saksan Dresdenissä.
Kläbo jää kisasta pois sairastumisen takia. Hän sairastui lähes heti viime viikolla päättyneen Tour De Skin jälkeen, mutta mies ehdittiin silti nimetä Norjan joukkueeseen.
Kläbo ei ole ainut tähtihiihtäjä, joka jättää Saksan-reissun väliin, sillä monet huiput vetävät tämän viikon happea raskaan Tourin jälkeen. Muun muassa Iivo Niskanen päätti jättää Dresdenin väliin.
Sprinttiviikonlopun ensimmäiset kilpailut käydään huomenna perjantaina.
































