Iivo Niskanen on pettynyt mies. Syystäkin. Viides sija Nove Meston maailmancupin perinteisen hiihtotavan takaa-ajokisassa oli pettymys isolla alkukirjaimella.
Niskanen petasi itselleen loistavat asetelmat takaa-ajoon painelemalla lauantaina vapaan hiihtotavan kisassa toiseksi.
Tänään ei enää toiminut mikään. Ei mies, eivätkä varsinkaan sukset.
– Tänään piti olla rankkari tyhjään maaliin, mutta ammuin ohi, Niskanen tilitti tuntojaan Yle Urheilulle.
Niskanen ei pistänyt pidon puutetta suinkaan huollon piikkiin. Valinta oli hänen viime hetkille venyneen pähkäilyn jälkeen.
Niskanen hakikin enemmän syitä omasta hiihdostaan, kuin suksista.
– Ehkä en jaksanut vain hiihtää mäkiä. Ei sitä näköjään olla kunnossa, Niskanen muotoili Ylelle.
































