Jämin Jänteen ykkösjoukkue voitti kultaa miesten parisprintissä maastohiihdon SM-kisoissa Vöyrillä.
Joukkueen toi maaliin Ristomatti Hakola, jolla oli selkeä etumatka muihin viimeiselle osuudelle lähtiessä. Hakolan parina hiihti Markus Vuorela.
Hopeakamppailu oli tasainen, ja sen vei Pohti Ski Team 1, jossa hiihtivät Heikki Korpela ja Joni Mäki.
Pronssia vuoli Skiteam 105 1, jota edustivat Lauri Vuorinen ja Aleksi Parttimaa. Kaksikko löi niukasti neljänneksi tulleen Karri Hakalan ja Kari Variksen Ilmajoen Kisailijat.
SM-hiihdot jatkuvat huomenna.

































